Колега, аз при тебе бих потърсил другаде причината, а не в дебитомера(ако си го сменил, или пробвал и друг), щото същия деб дето го слагах за проба на вас, и даде 280-3000 по мои спомени, след това като махнах моя от двойката, сложих него, показанията са му повече от прекрасни, и колата си върви идеално.......
Известие
Collapse
No announcement yet.
Да се смея ли или да плача...?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение.......... Какво имаш предвид с набръчквт маркучите??.............?
Comment
-
Ама как си ги представяте само нещата не е истина...
За да се свие маркуча (този дебел гумен маркуч) трябва много сериозен вакум да направи мотора. За да стане вакум трябва да бъде запушен въздуховода ама много сериозно. Тоя филтър колкото и да е мръсен, а аз съм почти сигурен, че филтър на 10 000 км ама изобщо не е мръсен, не може да направи такъв вакум.
Тая кола или не е зацепена перфектно или има още проблема. И ламбдата трябва да се смени.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
....аз на моята съм го виждат този процес със свиването .... но то бше легичко де ..не че се бръчка чак толкова,ама филтъра май беше огиналния като я взехима подобни снимки на поленови филтри в раздела на екстриим (аз говоря/пиша за възд,че беше в подобно състояние)...изразих се малко неточно ...
това преди 4 години ....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКолега, аз при тебе бих потърсил другаде причината, а не в дебитомера(ако си го сменил, или пробвал и друг), щото същия деб дето го слагах за проба на вас, и даде 280-3000 по мои спомени, след това като махнах моя от двойката, сложих него, показанията са му повече от прекрасни, и колата си върви идеално.......
ЕДИТ: освен да ида при тоя майстор и да му кажа, че не ми е зацепи правилно колата ?! Защото аз тогава смених свещи и зацепване и разликата беше минимална може и да не го направил добре и сега затова да куца колата?Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 21:46.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Много ама наистина много ми е интересно каква ще е промяната след премахването на катализатора! Даже предлагам да те черпя една 2-литрова бира при положение, че го махнеш и пак не почувстваш никакво подобрение...Аз като се знам какъв съм хахо още утре щях да отида да го резна .... Айде пиши ако има развитие по твоя въпрос...
при оем като си ходил защо не проверихте зацепването на колата дали е ОК?Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеМного ама наистина много ми е интересно каква ще е промяната след премахването на катализатора! Даже предлагам да те черпя една 2-литрова бира при положение, че го махнеш и пак не почувстваш никакво подобрение...Аз като се знам какъв съм хахо още утре щях да отида да го резна .... Айде пиши ако има развитие по твоя въпрос...
при оем като си ходил защо не проверихте зацепването на колата дали е ОК?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеЩот беше снощен и закъсня с 4, 5 часа.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщениеАма първо ще цъкним катализатора после ламбдата и тогава ще проверим зацепването ама имам 10то чуство , че ще е това проблемът..."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеАбе на теория трябва да се почне с последното, ама.....Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Изписва ли някакви грешки в екуто, независимо че не светва контролния чек на таблото?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеИзписва ли някакви грешки в екуто, независимо че не светва контролния чек на таблото?Мисля, че имаше...
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Варианти са да смуче въздух отнякъде, или кабеляците от дебитомера към екуто да не са читави......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеВарианти са да смуче въздух отнякъде, или кабеляците от дебитомера към екуто да не са читави......Сега не го знам какво е правил и какво е сменял...
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеВарианти са да смуче въздух отнякъде, или кабеляците от дебитомера към екуто да не са читави......
---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:16 ----------
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеСмучеше и то многоСега не го знам какво е правил и какво е сменял...
Също така напиши суич поинтите на сондата за да видя кво става?
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
Comment