Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се смея ли или да плача...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колега, аз при тебе бих потърсил другаде причината, а не в дебитомера(ако си го сменил, или пробвал и друг), щото същия деб дето го слагах за проба на вас, и даде 280-3000 по мои спомени, след това като махнах моя от двойката, сложих него, показанията са му повече от прекрасни, и колата си върви идеално.......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
      .......... Какво имаш предвид с набръчквт маркучите??.............?
      Ако ти се свиват маркучите .т.е се получава вакуум поради запушен въздушен филтър ..... търси проблема в катализатора .... смени си възд филтър ...ако няма подобрения - чистене на дюзи(незнам дали има нещо общо де ...) ...ако и това не помогне значи случая ти е като на автора на темата ..... което не е добре .... С този деботомер който си в моята си минаваше 230(по километраж) и ги достигаше без много зор ...... а и както казах е не повече от 2500км .... така че не е там проблема ....
      Alfa156 Against All

      Comment


      • Ама как си ги представяте само нещата не е истина...

        За да се свие маркуча (този дебел гумен маркуч) трябва много сериозен вакум да направи мотора. За да стане вакум трябва да бъде запушен въздуховода ама много сериозно. Тоя филтър колкото и да е мръсен, а аз съм почти сигурен, че филтър на 10 000 км ама изобщо не е мръсен, не може да направи такъв вакум.

        Тая кола или не е зацепена перфектно или има още проблема. И ламбдата трябва да се смени.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • ....аз на моята съм го виждат този процес със свиването .... но то бше легичко де ..не че се бръчка чак толкова,ама филтъра май беше огиналния като я взех има подобни снимки на поленови филтри в раздела на екстриим (аз говоря/пиша за възд,че беше в подобно състояние)...изразих се малко неточно ... това преди 4 години ....
          Alfa156 Against All

          Comment


          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Колега, аз при тебе бих потърсил другаде причината, а не в дебитомера(ако си го сменил, или пробвал и друг), щото същия деб дето го слагах за проба на вас, и даде 280-3000 по мои спомени, след това като махнах моя от двойката, сложих него, показанията са му повече от прекрасни, и колата си върви идеално.......
            Маркучът след дебитомера , ми беше спукан и от там вземаше въздух и него смених , не съм правил замерка, но имам вяра на колегата slav4o и предполагам в момента си дава 408 кг/ч. Добре де правиха ми зацепването с въпросните ПЕТИ казаха ми,че всичко паснало .... имало 1 зъб разлика и сега колата била ОК, е нз тази ламбда да блокира толкова колата , виж колегата славчо какво вика... За дюзите и аз незнам дали ще помогне нещо , катализатора можеби е запушен... Иначе аз съм сменял колянов вал, биелни лагери, какви още лагери , сегменти , семеринги надали е станало като на колегата да му сложат бутала от 1.4 ли как беше , че да ми се спече колата... АХХх тази кола ахххх побеля ми косата от нея.


            ЕДИТ: освен да ида при тоя майстор и да му кажа, че не ми е зацепи правилно колата ?! Защото аз тогава смених свещи и зацепване и разликата беше минимална може и да не го направил добре и сега затова да куца колата?
            Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 21:46.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • Много ама наистина много ми е интересно каква ще е промяната след премахването на катализатора! Даже предлагам да те черпя една 2-литрова бира при положение, че го махнеш и пак не почувстваш никакво подобрение... Аз като се знам какъв съм хахо още утре щях да отида да го резна .... Айде пиши ако има развитие по твоя въпрос...

              при оем като си ходил защо не проверихте зацепването на колата дали е ОК?
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Много ама наистина много ми е интересно каква ще е промяната след премахването на катализатора! Даже предлагам да те черпя една 2-литрова бира при положение, че го махнеш и пак не почувстваш никакво подобрение... Аз като се знам какъв съм хахо още утре щях да отида да го резна .... Айде пиши ако има развитие по твоя въпрос...

                при оем като си ходил защо не проверихте зацепването на колата дали е ОК?
                Щот беше снощен и закъсня с 4, 5 часа.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Щот беше снощен и закъсня с 4, 5 часа.
                  За което много съжелявам , че нямахме наистина никакво време , и наистина накрая нищо чудно да излезне зацепването , защото както разбрах не става само с ПЕТИ трябва и акъл?! Ама първо ще цъкним катализатора после ламбдата и тогава ще проверим зацепването ама имам 10то чуство , че ще е това проблемът...
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                    Ама първо ще цъкним катализатора после ламбдата и тогава ще проверим зацепването ама имам 10то чуство , че ще е това проблемът...
                    Абе на теория трябва да се почне с последното, ама.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Абе на теория трябва да се почне с последното, ама.....
                      Ми колега казват , че са ми го направили перфектно зацепването, немога да ида при тях... къде да го направя другаде? трябва бия 80 лева пътни и 80 лева зацепване... а пък казват , че е перфектно зацепена.. затова смятам да проверя другите неща незнам и аз вече.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • Изписва ли някакви грешки в екуто, независимо че не светва контролния чек на таблото?
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Изписва ли някакви грешки в екуто, независимо че не светва контролния чек на таблото?
                          ДА, Ламбда лоу лимит Мисля, че имаше...
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Варианти са да смуче въздух отнякъде, или кабеляците от дебитомера към екуто да не са читави......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Варианти са да смуче въздух отнякъде, или кабеляците от дебитомера към екуто да не са читави......
                              Смучеше и то много Сега не го знам какво е правил и какво е сменял...
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Варианти са да смуче въздух отнякъде, или кабеляците от дебитомера към екуто да не са читави......
                                Би ли си разширил теорията и да обесниш теоретично защо мислиш че е така?

                                ---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:16 ----------

                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Смучеше и то много Сега не го знам какво е правил и какво е сменял...
                                А ти би ли дал кода на грешката че с тия уреди дето гледате всеки код е къвто им падне като описание Също така напиши суич поинтите на сондата за да видя кво става?
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X